Beşiktaş dün akşam İnönü stadı'nda 110. yaşını taraftarıyla beraber kutladı.Yaklaşık 20 bin Beşiktaşlı bu özel günde takımını yalnız bırakmadı.
Saat 17:00 da Beşiktaş demokrasi meydanında taraftarlar toplanmaya başladı. Beşiktaş başkanı Fikret Orman gelene kadar müzik eşliğinde eğlenen Beşiktaşlılar başkanın gelmesiyle birlikte yürüyüş için harekete geçtiler. Beşiktaş Koleji'nden gelen bando takımı da yürüyüşte eşlik edecekti. Fakat yürüyüş beklendiği gibi düzenli gerçekleşmedi.
Beşiktaş'ın resmi sitesinde açıklamaya göre stada gidiş programında önce bando takımı arkasından Beşiktaş başkanı Fikret Orman ve belediye başkanı İsmail Ünal onların arkasında ise Beşiktaş taraftarı yer alacaktı.
Fikret Orman'ın gelmesiyle birlikte ortam hareketlendi.Programda yazıldığı gibi sıralamadan o andan itibaren eser kalmadı. Her ne kadar önlem alınmaya çalışılsa da başarılı olunulamadı. Önde giden bando bir anda geri planda kaldı. Çocuklar ezilme tehlikesi atlattı.
İnönü stadına gelindiğinde ise eski açık (Deniz tarafı) kısmına kurulan bir sahne yer aldı. O kısımda yer alan tribünler dışında bütün tribünler doldu.
Havai fişek ve meşale şov vardı
Saat 19:03 olduğunda ise stadın her yerinde meşaleler ve havai fişekler yer aldı.İnönü stadının kapalı tribünün de neredeyse göz gözü görmüyordu.
Süleyman Seba ve Ünal aysal da oradaydı
Beşiktaş'ın onursal başkanı Süleyman Seba dün akşam İnönü stadındaydı. 2001 yılından beri İnönü stadı'nda bulunmayan Seba'ya tribünden destek vardı. Galatasaray başkanı Ünal aysal da Beşiktaş'ın bu gününde yanında bulundu.
Demokrasi meydanında evlenme teklifi
Saat 17:00 da Beşiktaş'ta bulunan taraftarlar bir sürprize tanıklık etti. Bir genç,yaklaşık bin kişi önünde evlenme teklifi etti.Taraftarlarda bu evlilik teklifine şahit oldu.