28 Nisan 2013 Pazar

İnönü de olaylı gece


 Spor toto Süper lig'in 31. haftasında Beşiktaş evinde Orduspor'u Niang ve Ömer alp kunga'nın kendi kalesine attığı golle 2-0 yendi. Böylece Avrupa kupalarına katılmaya bir adım daha yaklaşmış oldu.Fakat maçtan daha çok maç sonrası tribünde yaşanan olaylar ön plana çıktı. Rauf büyük adında bir kişi numaralı tribündeki bir taraftara Samet aybaba'yı istifaya çağırması sonrası çelik çopla saldırdı.
Emniyet güçleri tarafından gözaltına alınan Rauf B.emniyetteki sorgusunda 'Kulübün davetlisi olarak protokol tribününe geldik.Şahıs Samet hocaya küfür ediyordu.Uyardım.Bana da küfür edince yerde bulduğum cisimle  vurdum'dedi.
Rauf B. stada ise Beşiktaş yönetim kurulu üyesi Tamer kıran'ın kombinesiyle girdiği ortaya çıktı.Protokol tribününde oturmasına rağmen listede adı da bulunmuyordu.
 Olaylar sonrası Beşiktaş dan açıklama
  Numaralı tribünde yaşanan olaylar sonrası Beşiktaş resmi internet sitesinde 'tribünde yaşanan üzüntü verici olayları kınıyoruz, Bu olayın sonuna kadar takipçisi olacağımızdan hiç kimsenin şüphesi olmamalıdır' dedi. Olaylara karıştığı iddaa edilen yedi kişi tribünden men cezası aldı.
Orman'dan olaylar sonrası tepki
 Umre ziyareti için stat da bulunmayan başkan Fikret Orman yaşanan olaylar sonrası üzüntü yaşadığı öğrenildi. Orman olaylarda ilgili yöneticilerin salı günü basın toplantısında istifasını isteyeceği öğrenildi.
Çarşı'dan kask açıklaması
Beşiktaş'ın taraftar grubu çarşı stat da yaşanan olayları protesto etti. Forza Beşiktaş sitesinde açıklamada bulundu.



kaynaklar:.www.bjk.com.tr,www.dha.com.tr www.forzabesiktas.com www.haber1903.com



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder